سیتی دانلود
لذت دانلود را حس کنید

مجموعه ۸۰ نرم افزار جاوا مخصوص همه ی موبایلها .(برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.)



ادامه مطلب...

 با استفاده از این کد می توانید بدون آنکه وارد منوی تلفن همراه شوید شماره خود را روی شماره ای دیگر منتقل کنید. البته استفاده از این کد بیشتر در مواقعی که شارژ گوشی تمام شده و دسترسی به شارژر هم نیست کاربرد دارد. حتی برخی از افراد نیز برای آنکه تماس های خود را از دست ندهند با منتقل کردن شماره خود در هنگامی که دردسترس نیستند تماس های خود را روی یک شماره ثابت منتقل می کنند. اما نکته جالب توجه در این بخش آنست که با منتقل کردن شماره روی شماره ای که در شبکه موجود نباشد شخص تماس گیرنده با جملاتی از این دست روبرو می شود: شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد و یا برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر در این لحظه مقدرو نمی باشد. درنتیجه در این لحظه فرد تماس گیرنده با فرض آنکه مخاطبش دردسترس نیست از تماس مجدد صرف نظر می کند.شما می توانید با گرفتن کد #915*21* تلفن خود را برای مدت زمانی خاص از دسترس خارج کنید. این سرویس با گرفتن کد #21# لغو می شود. 

» برای منتقل کردن شماره خود روی شماره دیگر می توانید از کد *21*Number# استفاده کنید. اگر به جای شماره مورد نظر خود تنها عدد 915 را وارد کنید در هنگام رد تماس (reject) تماس گرفته شده باز هم همان پیغام های بالا توسط تماس گیرنده شنیده می شود. 
همچنین با استفاده از کد # 094022*67* زمانی که تماس های خود را رد می کنید پیام شماره مشترک نظر در شبکه موجود نمی باشد برای فرد تماس گیرنده پخش خواهد شد. برای خروج از این سرویس کافی است #67# را شماره گیری کنید. :diablo:
»
برای منتقل کردن شماره خود روی شماره دیگر در صورت عدم پاسخگویی از کد *61*Number# استفاده کنید. در این صورت زمانی که شما به تماس های خود پاسخ نمی دهید شماره شما روی شماره ای که در قسمت شماره وارد کرده اید انتقال می یابد. 
»
برای منتقل کردن شماره خود روی شماره دیگر در صورت در دسترس نبودن از کد *62*Number# استفاده کنید. در این صورت زمانی که شما در دسترس نباشید شماره شما روی شماره ای که در قسمت شماره وارد کرده اید انتقال می یابد. 
توجه داشته باشید که برای بازگشت به حالت عادی تنها باید #21# را شماره گیری کنید. برای فعال کردن انتظار مکالمه (Call Waiting) از کد *#43# استفاده کنید.

ارسال در تاريخ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:ترفند های موبایل, توسط سینا

صفحه قبل 1 صفحه بعد